mijn blackberry scroller doet het niet meer, ik ben al naar de tmobile winkel geweest, en kreeg hem vandaag terug en doet het niet. wie kan helpen?

de scroller doet het nog steeds niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Probeer je scroller schoon te maken met een vochtig doekje (dat je ook kunt gebruiken voor bv. je laptop). Als je scroller het dan nog niet doet, weer langs bij T-Mobile (of andere telefoonwinkel).

Toegevoegd na 55 seconden:
Misschien toch opsturen voor reparatie of eventueel een nieuwe BlackBerry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de informatie. Ik heb hem net schoongemaakt en er is weer geen verandering. net 3 weken kwijt, kan die weer weg !
Bedankt voor de reactie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank! Ik weet hoe vervelend het is.. Maar ik stuur mijn BlackBerry direct op naar Teleplan, Zoetermeer. Ik ben 'm telkens max een week kwijt. Ik heb de thema "NOicons" geïnstalleerd, heel handig! Helemaal geen icoontjes op m'n beginscherm, maar ik gebruik de scroller veel minder. Als ik m'n telefoon ontgrendeld heb, en ik toets de "M" in, opent hij BlackBerry Messenger. Als ik de "B" intoets, wordt internet geopend. Zo heb je veel meer sneltoetsen, superhandig.
dat is ook een keer bij mij gebeurd. heb je geprobeerd het opnieuw op te starten door de batterij eruit te halen? dat heeft gewerkt bij mij.